Zpět do obchodu

Registrace

Reklamace

Reklamaci zboží můžete uplatnit v zákonné lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Podrobněji zde dle podmínek OP.

Jak REKLAMOVAT produkt?

1. Vyplňte formulář: Reklamační list

2. Připravte zásilku

• Reklamované zboží důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.
• Přiložte vyplněný a podepsaný reklamační list spolu s kopií dokladu o koupi.

3. Pošlete zboží k reklamaci (bez dobírky):

a) přímo na naší adresu: SAMLUX s.r.o., Tiskařská 599/12 - hala C202, Praha 10, 108 00

b) přes Zásilkovnu na DEPO Zásilkovny: K Hrušovu 4, Praha 10 

Co se děje po PŘIJETÍ REKLAMACE?

Kontrola zásilky - po obdržení zkontrolujeme soulad zásilky s doručeným reklamačním listem.
Posouzení reklamace - reklamaci posoudíme nejpozději do 3 pracovních dnů od jejího přijetí.
Vyřízení reklamace - o výsledku reklamace vás budeme informovat. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
V případě uznané reklamace - vám buď zboží opravíme, vyměníme za nové, poskytneme slevu nebo vrátíme peníze.

Další informace o reklamačním procesu naleznete v našich Obchodních podmínkách nebo nás kontaktujte.